Po pierwsze chcialam napisac o moim zdrowiu.
Czesto pytacie  jak tam.
Jestem po terapi jodem i na dzisiaj wyglada to super.
Jedyna niedogodnosc to branie do konca zycia jednej tabletki i badanie poziomu hormonow co 3 miesiace.
Az glupio mowic ze mialam raka.
Na szczescie rak pecherzykowaty tarczycy jest latwy do leczenia.
Oby tak dalej .

Po drugie w czwartek dostalam prezent od siostry.


Na dole zdjecia jest taka mala lodeczka.
Jak chodzialm do technikum odziezowego mowili nam o takich maszynach ale pierwszy raz nie tylko taka widze ale i mam.



Sprawdzalysmy jest z 1924r.


Jestem zachwycona to juz moja druga stara maszyna.
Tamtej jeszcze Wam nie pokazalam ale kiedys toz robie.

Po trzecie w piatek okazalo sie ze wygralam konkurs w Szufladzie.


Link KLIK 

Tutaj wiecej zdjec koca.
Link KLIK

Ale za to nie wygrala w zadnym Candy.
Rownowaga w kosmosie zostala zachowana.
A zeby bylo jeszcze fajniej w przyszlym tygodniu oglosze swoje Candy, a co tam szczesciem trzeba sie dzielic.
Wasza Lacrima

13 komentarze:

Basia Nolberczak pisze...

Maszyna jest świetna:) U mnie w gratach na bazarze czasami się trafiają ale nie w takim dobrym stanie:) gratuluję wygranej:) pozdrawiam

Jaddis pisze...

Szczesciara!

Jadwiga Król pisze...

Piękny prezent dostałaś!!!Pozdrawiam

mirosek pisze...

To super, że wszystko wraca do normy a tabletki ???
no cóż, lepiej je brać i żyć :)
ja już ponad 20 lat je łykam i nie narzekam :)

Maszyna super!!! mam podobny model ale rączka w mojej jest z białej ceramiki, chyba ceramiki, choć czasem zastanawiam się czy to przypadkiem nie porcelana ?
no i w mojej jest szczuplejszy ,,pocisk,, (tak nazwałam bębenek ).

Wygrana w wyzwaniu w pełni zasłużona :) :oklaski:

Kamilla pisze...

Ciesze sie, ze wszystko dobrze z Twoim zdrowiem. TAK TRZYMAC!!! Maszyna miodzio, tez mi sie taka marzy, moze kiedys gdzies upoluje. Pozdrawiam i czekam na Twoje Candy:)

Unknown pisze...

Bardzo się cieszę, że z Twoim zdrowiem lepiej :-) Co to jest branie codziennie 1 tabletki... ja czasami dziennie biorę 6 ibupromów... aż wstyd się przyznać...
Maszyna cudowna! Wspaniały prezent dostałaś.
Pozdrawiam serdecznie.

Iwona pisze...

Taka maszyna jest piękna i szyje wszystko. Cieszę się ,że 20116 rok zaczął się u Ciebie pomyślnie pod wieloma względami, życzę zdrówka.

violaslomka pisze...

Bardzo piękna maszyna , cieszę się że z Twoim zdrowiem wszystko dobrze ,
życzę Ci wszystkiego dobrego, Pozdrawiam

Przygody z drutami pisze...

Gratuluje wygranej i zycze duzo zdrowia,pozdrawiam cieplo

agawu pisze...

Wiekowa dama Ci się trafiła, taka maszyna to obiekt pożądania nie jednej z nas. Podejrzewam, że jest sprawna. Ty szczęściaro :)

Susan pisze...

Ciesze się, że ze zdrowiem wszystko ok! To wielka ulga...
Ale skarb zdobyłaś!!! Zielenieję z zazdrości... ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo czekałam na informacje zdrowotne i ogromnie się cieszę!!! Rzadko komentuję, choć zaglądam regularnie - dzisiaj faktycznie przekazujesz same dobre wiadomości:-)
Pozdrawiam,
Ewa (stonesik)

betinaa40 pisze...

Cieszę się, że z Twoim zdrowiem już lepiej. Maszyna jest super! Siostra świetny prezent Ci zrobiła :-)
Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka :-)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena