Mala przerwa w pokazywaniu ciszkow dla dziecka.
Nie dlatego, ze mi sie skonczyly tylko dlatego ze nie mam weny do robienia zdjec:)
Tak wiec dzisiaj 2 male , zapomniane serwetki na drutach z nowych wzorow.
To kolor lliowy nie do ujecia przez moj aparat.



A to jasny blekit...



I zeby nie bylo ja rowniez czytam.
W tym roku przeczytalam juz 2 ksiazki a ze na styczen za pozno to pokazuje je razem.
Tym samym dolaczam do zabawy u Maknety KLIK




Wiekszosc osob pisze recenzje na temat przeczytanch ksiazek.
Ja raczej tego nie bede robila.
Jak mi sie sie cos nie podoba to staram sie nie komentowac:)
Powrot na Staromiejska...ma swietne recenzje ale ja nie lubie ksiazek, w ktorych po kilku stronach wiem jak ksiazka bedzie dalej wygladala.
Do tego ten patchwork, rozczarowalam sie po wpisaniu w google myslalam ze wyglada inaczej:)
Ale jest to opowiesc o robotkach blogu i milosci a wiec jak ktos chce.
Przepis zycia...troche lepszy ale znowu ale.
Najpierw sie denerowalam na bohaterke a potem jak juz sie zaczelo wszystko ukladac to autorka tak przyspieszyla ze zamknela wszystkie watki w 3 zdaniach.
Gdyby chociaz jeden przepis na mufinke byl tam podany ale nie:)
Obie ksiazki pokazane sa na polowie firanki szydelkowej.
Moze kiedys ja skoncze.
Wracam do skonczenia opisu sukienki dla dziewczynki.
Powinnam go pokazac w srode.
Milego tygodnia Lacrima.

14 komentarze:

Jadwiga Król pisze...

Prześliczne są te Twoje serwetki:) Pozdrawiam

Basia Nolberczak pisze...

Serwety jak zwykle u Ciebie zrobione idealnie:) pozdrawiam

Anna Tamari pisze...

Serwety robione na drutach mają niepowtarzalny urok...

makneta pisze...

Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się przyłączyć do naszej zabawy. Od zawsze podziwiam twoje prace, szczególnie serwetki. Te też są prześliczne. Ja w sumie lubię robić serwetki lub serwety na drutach, ale nie mam co z nimi robić, więc spoczęłam na 2. Chociaż teraz jak dzieci podrosły to może pomyślę jeszcze o serwecie na mój duży stół w jadalni.
Cóż, książki czasami, a nawet często nas rozczarowują niestety.

Gosia pisze...

Obie piękne i perfekcyjnie wykonane.Pozdrawiam.

Joanna pisze...

Czasem tak jest, że książka ma świetne recenzje, a człowiek czyta i jakoś nie za bardzo mu się podoba. Ja też tak czasem mam. Z drugiej strony - to dobrze, bo każdy jest inny :)
Pozdrawiam,
Asia
Asia

Jaddis pisze...

Serwety,wiadomo,moje faworyty.Ale z czytaniem to sie moja Droga nie popisalas.

AGMIK pisze...

Śliczne serwetki:)) Mnie jakoś bardziej wychodzą serwetki szydełkowe. Pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

Piękne serwety :-) Cudne wzory.
Pozdrawiam serdecznie.

Maria i Ola pisze...

Zawsze będą mnie zachwycały serwety robione na drutach. Bardzo lubię gdy je pokazujesz :)

Marille pisze...

No cóż, nie będę ukrywać, że serwetki na drutach to dla mnie całkowita tajemnica. Tym bardziej podziwiam Twoją pracę. Serwetka wygląda uroczo.
Pozdrawiam serdecznie :-)

betinaa40 pisze...

Śliczne serwetki :-)

Avrea pisze...

śliczne serwetki :)

Biebrzmilska kraina pisze...

Piękne i perfekcyjne serwetki :)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena