Zaczęłam je w styczniu...
Skończyłam jakiś miesiąc później w lutym.

Ale dopiero teraz doczekały sie zdjęć.
Robiłam je sama na sobie ...lepszych nie będzie :)





Kilka zdjęć kwiatków.
Tutaj tez można dodać guziczki.




Na moich zakolanówkach przysiadły nawet motylki.


Korzystałam ze  zdjęcia znalezionego w sieci.
Obie skarpety robiłam jednocześnie .
Tutaj możecie to zobaczyć KLIK


Udanego tygodnia Lacrima

Czas na biel.

Nie każdy jak ja ma czerwoną choinkę.

Większość wiesza na nich białe ozdoby.

I dlatego zrobiłam kilka białych gwiazdek dla rodziny i 

przyjaciół.


Na początek cos co nie do końca jest gwiazdką. 



To nowy wzor z tego roku.



Z dzwoneczkami 



Z pistacjowymi koronkami i koralikami. 




Moje ulubione co roku robie ich sporo :)



Na początek cos co nie do końca jest gwiazdką.

Biel kończę ozdobami, które sa bardzo stare.

Dostałam od dobrej duszy stary materiał koronkowy.

Można go spokojnie wycinać.

Te wycięte elementy ozdabiam szydełkiem.




A to stara praca 


To były białe nowości.

A teraz prace, które pokazałam w tamtym tygodniu na FB.

Czerwone gwiazdki  na moja choinkę. 





I stary obrus szydełkowy koronka brugijską


Wracam do dalszej pracy, czas kończyć ozdoby. 

Pozdrawiam Lacrima
Dzisiaj kolejne 2 łapacze snów i garść drobiazgów.
Zacznę od czerwonego.


 Dla mnie święta maja kolor czerwony i dlatego jeden z nich ma taki kolor.      

 
Jak widzicie sa tutaj obrobione guziczki .


Jeszcze Was zaskoczę możliwościami jakie dają.
Najbardziej jednak mnie cieszy ze znowu mogłam pozbyć sie pojedynczych guzików, które chyba nigdy nie znalazły by zastosowania i resztek kordonków.
Drugi z nich jest w kolorze jasnego beżu. 



Dodatkowo jako ozdoba posłużyły małe elementy szydełkowe. 
Dziergam je przez cały rok, tak sobie do pudelka ja naprawdę mam masę końcówek kordonków. 


Tutaj razem z białym. 


Link do białego KLIK


Na strychu znalazłam jeszcze zawieszki w kształcie jajka. 
Po obrobieniu powstały mniejsze ozdoby na okno lub do kącika robótkowego. 





Mam juz zrobione kolejne 2 ale czekają na przystrojenie. 
I tutaj mam ogromna prośbę nigdzie nie mogę takich dostać. 
Szukałam na allegro wpisywałam w Google. 
Może Wy wiecie gdzie takie dostane przed Wielkanocą ?
Ten tydzień będzie czerwony na FB pokażę tam kilka moich starych prac świątecznych . 
Zapraszam wszystkich, którzy obserwują bloga od niedawna.
Ja wracam do skończenia kreacji na święta zostało mi juz tylko pól rękawa. 
Ale cały czas cos mnie rozprasza. 
Dodatkowo dawno nie robiłam projektów. 
Czyli większej pracy rozłożonej w czasie. 
Ten będzie nosił nazwę pokonać Sodomę.... 

 Na koniec zdjęcia z ogrodu z czwartku.
Niestety dzisiaj jest odwilż i totalna plucha.

Jelonek.


Sarenka.


Twórczego tygodnia dla Wszystkich
 buziaki Lacrima :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój pierwszy z 4 łapaczy 

snów.


Ten jest w bieli.

Jak na łapacz snów przystało ma białe piórka.


Szklane szkiełka i wstążki.



Na FB pokazywałam w zeszłym tygodniu obrobione 

guziczki.

Miedzy innymi posłużą mi właśnie do ich ozdoby.



Czemu dopiero jeden?

W sumie dłużej trwa ich ozdabianie niż dobór wzorów.

Każdy z nich to zmodyfikowany środek serwetek.

Fantastyczna zabawa, a zarazem możliwość pozbycia sie 

skrawków materiałów lub koronek zalęgających często w 

naszych szafach.

Co jeszcze robiłam?

Skończyłam 4 komplet na akcje charytatywna serdeczne 

dziergadełka.




Za oknem -9 stopni i śnieg tak wiec ubrałam nawet szklane 

pudełko.



Wcześniejsze szkiełko w bieli KLIK

I czerwieni KLIK

Na pokazanie czeka masa gwiazdek.

Trzeba tylko zdjęcia porobić :)

Ja wracam do maszyny a Wam życzę udanego tygodnia.

Buziaki Lacrima
W zeszlym tygodniu rozpoczelam pokazywanie tegorocznych gwiazdek KLIK.
Dzisiejsza jest troszke mniejsza od tamtej i na szydelku nie na drutach.


Mialam juz nie robic serwetek na swieta ale nie moglam oprzec sie temu wzorowi.



W zeszlym tygodniu zajmowalam sie tez poszukiwaniem wzoru . 
Nikt go nie znal i musialam sama dojsc do tego jak dalej robic ten sweter :)
Kolejny problem to czy go dalej robic w ta strone


Czy moze w ta ? :)
Pierwotnie mialo byc tak.


A wzor jest bardzo prosty.


Wracam do robienia malych gwiazdek.
Milego tygodnia Lacrima.