Dzisiaj koejne malenstwa .
Jako pierwsza tuniczka.


Malenki dodatek dla rozjasnienia.


Do tuniczki jest czapeczka.


Z tylu zapinana jest na guziczki aby latwiej bylo ja wkladac.


I jeszcze raz razem:)


 Kolejne malenkie skarpeteczki z resztek.


Biale sa odrobine wieksze od rozowych.

Nie lube pokazywac rozpoczetych prac ale od 2 dni mam drutach ocieplacz do wozka.
Najpierw prulam toto 3x bo zle rozpisalam wzor.
A teraz zastanawiam sie czy nie jest za szerokie:)
Za tydzien przyjedzie wozek to dopiero bede mogla przymierzyc.


 Zrobilam 50cm i musialm odlozyc...
Do tego zaczelam rozbic sukienke na drutach z opisem mam nadzieje skonczyc za tydzien.
Serwetki czekaja na upiecie .
Przybylo tez welny i lista prac zamiast sie kurczyc jest coraz dluzsza....
Milego weekendu Lacrima.

11 komentarze:

Iwona pisze...

Maleńka dama jeszcze się nie urodziła a już ma kapelusz z kwiatkiem. Tuniczka i skarpeteczki urocze. Ciekawa jestem kształtu skończonego ocieplacza. Zajawka efektowna i cieplutka. Wymiary zamówionego wózka znajdziesz w Internecie. Domyślam się, że święta będziesz miała już w poszerzonym składzie, pozdrawiam serdecznie.

3nereida pisze...

Ten coś do wózka mnie intryguje , żle sie robi tak w ciemno. Ciuszki urocze , najfajniejsze skarpetki.

Jadwiga Król pisze...

Ty działasz jak"pendolino" :)) Podziwiam i pozdrawiam

pomieszane-poplątane pisze...

Super ta tuniczka:) a skarpetusie takie słodziutkie:)
I wózkowe okrycie fajne, moim zdaniem lepsze większe niż za małe :)

Anna Tamari pisze...

Śliczności dziergasz!

Marille pisze...

Tuniczka śliczna, ale te male skarpeteczki po prostu są urokliwe.
Pozdrawiam serdecznie :-)

Maria i Ola pisze...

Śliczności :)
Ocieplacz zapowiada się wspaniale.
Pozdrawiam M

Susan pisze...

To będzie chyba najlepiej ubrana mała pannica w całej Norwegii ;) Brawo Babciu! ;)

Renik pisze...

Śliczności! Bardzo przyjemnie robi się takie maleństwa kochanemu Maleństwu. :) Ja teraz robię małe balerinki. :)

Unknown pisze...

Śliczności :-) Tunika i czapeczka cudne! Wspaniały komplet.
Skarpetunie słodkie...
Trzymam kciuki, żeby ocieplacz do wózka pasował idealnie.
Pozdrawiam serdecznie.

Agata pisze...

wspaniałości :)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena